Problem Çözme ve AnalizNeden-sonuç ilişkisi kurabilme, sorunlar ve fırsatlar açısından mantıksal çıkarımlar yapabilme
İş Takibi ve KontrolEkibin çalışma standartlarını takip etme, işin kalitesini kontrol etme
Kendini Geliştirmeİşiyle ilgili bilgi ve becerileri geliştirme, uzmanlık alanıyla ilgili gelişmeleri takip etme
Ekibini Motive Etme ve GeliştirmeEkibin güçlü yönlerini ortaya çıkarabilme ve sorunlarını çözebilme
Ekip LiderliğiHedeflenen amaç için başkalarını harekete geçirme, ekibini yönlendirme
İletişimEkibiyle açık ve net bir iletişim kurma
Bu web sitesinde size daha iyi hizmet sunabilmek için çerez kullanılmaktadır. Daha fazla bilgi almak için Kişisel Bilgilerin Korunması sayfasında bulunan çerezler bölümünü inceleyebilirsiniz.