Merhaba, size nasıl yardımcı olabilirim?
Zorlu Center Teras Evler
R1 Blok, No: 111
Beşiktaş/İSTANBUL
+90212 269 92 10
info@assessment.com.tr
Kişilik Envanterleri
CALLEX Çağrı Merkezine Özgü Kişilik Envanteri
İşe alım süresinde adayların kişilik özellikleri itibariyle pozisyona uygunluklarını belirlemek
Çağrı merkezi ve tele marketing adayları
30 dk
Uygulama
Online, Kitapçık
Türkçe
 
Raporlama
Bireysel Rapor, Toplu Rapor
Türkçe
Özellikler
İletişim Becerisi Kendini İfade Etme, Dilin Etkili Kullanımı, Aktif Dinleme, İkna Yeteneği
Müşteri Yönetimi Müşteri Odaklılık, Zor Müşterilerle Başa Çıkma, Kendine Hakim Olma, Pozitif Bakış Açısı
İş Kalitesi Pratik Çözüm Üretme, Analiz Yeteneği, Detaylara Hakim Olma, Odaklanma
Görev Bilinci Sonuç Odaklılık, Sorumluluk Bilinci, Konusuna Hakim Olma
Ekip Çalışması İş Birliği ve Uyum, Başkalarına Destek Olma, Sosyallik
Gelişime Açıklık Geribildirime Açık Olma, Sürekli Öğrenme
Meslek Olarak Benimseme Telefonda Satışa Yatkınlık, Çağrı Merkezini Benimseme
Bu web sitesinde size daha iyi hizmet sunabilmek için çerez kullanılmaktadır. Daha fazla bilgi almak için Web Sitesi Gizlilik ve Çerez (Cookie) Politikası ve Web Sitesi Ziyaretçi Aydınlatma Metni sayfalarını inceleyebilirsiniz.
x