Merhaba, size nasıl yardımcı olabilirim?
Zorlu Center Teras Evler
R1 Blok, No: 111
Beşiktaş/İSTANBUL
+90212 269 92 10
info@assessment.com.tr
Basında Biz
05 Eylül 2019 Çok az CMO yeni beklentileri karşılıyor Marketing Türkiye
Çok az CMO yeni beklentileri karşılıyor Marketing Türkiye 05 Eylül 2019 Assessment Systems, Türk pazarlama yöneticilerinin değişen beklentilere hazır olup olmadıklarını ortaya koyan bir araştırma yayımladı. 100 pazarlama yöneticisi üzerinde gerçekleştirilen çalışmada, Değerlendirme Merkezi uygulaması kullanıldı.
05 Eylül 2019 Çok az CMO yeni beklentileri karşılıyor Marketing Türkiye
12 Haziran 2019 İK'da yeni trend: Online Değerlendirme Merkezi Haberler.com
İK'da yeni trend: Online Değerlendirme Merkezi Haberler.com 12 Haziran 2019 İşe alım ve terfi süreçlerinde kullanılan değerlendirme araçları yetenekleri doğru tahmin etmek için vazgeçilmez unsurlar haline geldi. Türkiye'nin önde gelen ölçme ve değerlendirme firmalarından Assessment Systems, değerlendirme merkezinin ne zaman online ne zaman offline (yüz yüze) yapılması gerektiğine dair ipuçları veriyor.
12 Haziran 2019 İK'da yeni trend: Online Değerlendirme Merkezi Haberler.com
09 Mayıs 2019 İşe Alım Sürecinde Oyunlaştırma Dönemi İK Magazin
İşe Alım Sürecinde Oyunlaştırma Dönemi İK Magazin 09 Mayıs 2019 Son dönemlerde dünyada insan kaynakları alanında radikal sayılabilecek değişiklikler yaşanıyor. Bu değişikliklerin başında da “Oyun Bazlı Değerlendirme” geliyor. Değerlendirme ile işe alınacak adayların yetenekleri, dayanıklılığı, risk alma potansiyeli, baskı altında performans ve dayanıklılığı, dikkat seviyesi ve özgüveni gibi birçok özelliği ölçümlenmiş oluyor.
09 Mayıs 2019 İşe Alım Sürecinde Oyunlaştırma Dönemi İK Magazin
13 Şubat 2019 Pazarlamanın 4P'si gitti, yerini 4E'ye bıraktı The Brand Age
Pazarlamanın 4P'si gitti, yerini 4E'ye bıraktı The Brand Age 13 Şubat 2019 Türkiye'nin önde gelen ölçme ve değerlendirme firmalarından Assessment Systems, pazarlama pozisyonlarına başvuran adayların hangi kriterlere sahip olması gerektiğini ve iyi bir pazarlamacının 4E'sini anlatıyor.
13 Şubat 2019 Pazarlamanın 4P'si gitti, yerini 4E'ye bıraktı The Brand Age
01 Kasım 2016 Dijitalleşen İK: e-İK Uygulamalarının Ötesine Geçmek Harvard Business Review Türkiye
Dijitalleşen İK: e-İK Uygulamalarının Ötesine Geçmek Harvard Business Review Türkiye 01 Kasım 2016 Dijital çağ adı verilen bu dönemde tüm dünyada dijital teknolojiler gündelik hayatımızda çoğu alışkanlığımızı hızlı bir biçimde değiştiriyor ya da geçmişte sahip olmadığımız yeni alışkanlıklar kazanmamıza yol açıyor. Şirketler rekabet avantajlarını koruyabilmek adına tüketicilerin gündelik hayatında ortaya çıkan bu değişikliklere uyum göstermek için sürekli yeni adımlar atıyor.
01 Kasım 2016 Dijitalleşen İK: e-İK Uygulamalarının Ötesine Geçmek Harvard Business Review Türkiye
Bu web sitesinde size daha iyi hizmet sunabilmek için çerez kullanılmaktadır. Daha fazla bilgi almak için Web Sitesi Gizlilik ve Çerez (Cookie) Politikası ve Web Sitesi Ziyaretçi Aydınlatma Metni sayfalarını inceleyebilirsiniz.
x