TACC Çağrı Merkezi Pozisyonlarına Özgü Yetenek Testi

TACC, çağrı merkezi pozisyonlarına yönelik geliştirilmiş bir yetenek testidir. TACC içeriğinde yer alan sorular bütünüyle çağrı merkezinde çalışanların iş içeriklerine özgü hazırlanmıştır. Bununla birlikte soruları çözmek için kişinin mesleki bilgiye ve iş deneyimine sahip olması gerekmemektedir.

İşe Alımda Kullanıldığı Pozisyonlar

  • Çağrı merkezi adayları
  • Tele-marketing adayları

Özellikler

İçerik
  • Aritmetik İşlem Becerisi
  • Sözel Anlama
  • Analitik Düşünme
  • Sayısal/Sözel Dikkat
  • Görsel Dikkat
Versiyonlar
  • Form C: Zorluk Düzeyi Azaltılmış Versiyon
Soru Sayısı 30 Süre 40 Dakika Online Kullanım
  • Gözetimli
  • Gözetimsiz