a&dc Müşteri Hizmetleri Dilemmaları™

a&dc tarafından geliştirilmiş Müşteri Hizmetleri Dilemmaları (Customer Service Dilemmas™) müşteriye hizmet sunan pozisyonlara aday olan ya da bu pozisyonlarda çalışan bireylerin yetkinliklerini değerlendirmeye yönelik bir durumsal yargı testidir.

Müşteri Hizmetleri Dilemmaları™ bir operasyon çalışanın iş hayatında karşılaşabileceği çeşitli senaryolar içermekte ve kişiden her bir senaryoda kendisine sunulan seçeneklerin uygunluğunu değerlendirmesi istenmektedir. Test, doğru ve yanlış yanıtlar içermesi nedeniyle, sübjektif değerlendirme araçlarına kıyasla yönetsel yetkinlikleri değerlendirme konusunda daha etkin sonuçlar elde edilmesini sağlamaktadır.

Müşteri Hizmetleri ™ online olarak toplam 4 yetkinliği değerlendirmekte ve kişi hakkında kapsamlı bir geribildirim raporu sunmaktadır.

Kullanım Alanları

  • Müşteri hizmetleri pozisyonlarının işe alım sürecinde
  • Müşteri hizmetleri pozisyonlarında çalışanların gelişim ihtiyaçlarının belirlenmesinde

Özellikler

İçerik
  • Müşteri İhtiyaçlarını Anlama
  • Kaliteli Hizmet Sunma
  • İkna Yeteneği
  • Zor Durumlarla Başa Çıkma
Senaryo Sayısı 20 Süre 30 Dakika Online Kullanım
  • Gözetimli
  • Gözetimsiz