Sık Sorulan Sorular

TEST/ENVANTER UYGULAMASI ÖNCESİ SÜRECE İLİŞKİN SORULAR

Gönderileceği bilgisi verilen Test / Envanter linki tarafıma ulaşmadı, ne yapmalıyım?

Lütfen e-posta hesabınızda yer alan “Önemsiz” ya da ”Gereksiz” kutusu dahil tüm gelen posta kutularını kontrol ediniz. E-posta gönderen kişi alanında “Assessment Systems” yer almaktadır. Kontrollerinize rağmen linkiniz ulaşmamış ise destek@assessment.com.tr adresinden bizimle iletişime geçiniz.

Firma tarafından tarafıma verilen linke giriş yapmaya çalıştığımda “Sayfa Bulunamadı” şeklinde hata veriyor. Linke giriş yapamıyorum, bu durumda ne yapmalıyım?

Linkinizin doğruluğunu kontrol edebilmemiz için linki ve ilgili firma bilgisini destek@assessment.com.tr adresine iletebilirsiniz. Detaylı bir kontrol yapabilmemiz için linki size iletilen şekliyle birebir aynı olarak iletiyor olmanız önemlidir.

Test/Envanter linki önemsiz/gereksiz posta kutumda ancak linke giriş yapamıyorum.

Test/Envanter linkiniz e-postanızın “Önemsiz” kutusunda ise gelen kutusuna taşımanız gerekmektedir. Gelen kutusuna taşıdıktan sonra da tıklamanıza rağmen açılmıyor ise linkinizin doğruluğunu kontrol edebilmemiz için linke giriş yaptıktan sonraki sayfanın ekran görüntüsünü destek@assessment.com.tr adresinden tarafımıza iletebilirsiniz.

Test/Envanter uygulamasına katılacağım fakat nasıl katılacağımı bilmiyorum. Konu ile ilgili yardımcı olabilir misiniz?

Test/Envanter online olarak internete bağlı bir bilgisayar üzerinden gerçekleştirilecektir. Uygulamaya girmek için bilgisayarınızda olması gereken teknik gereksinimlere ilişkin bilgiyi http://spica.assessment.com.tr/SistemGereksinimleri linkine tıklayarak bulabilirsiniz.

Test/Envanter linkine giriş yapamıyorum. Giriş yaptığımda bilgisayar özellikleriniz uygun değil diyor, ne yapmalıyım?

http://spica.assessment.com.tr/SistemGereksinimleri linkine tıklayarak uygulamaya girebilmeniz için kullandığınız bilgisayarda olması gereken teknik özellikleri ve hangi özelliklerin karşılanmadığını görebilirsiniz. Uygulamalara katılabilmek için bu gereksinimlerin tamamen karşılandığı bir bilgisayar kullanmanız gerekmektedir.

Test uygulamasına en geç ne zaman başlamalıyım?

Tarafınıza gönderilen e-posta metinlerinde test süresi ve sınavın hangi saat aralıklarında yapılacağı bilgisi yer almaktadır. Test uygulamasının belirlenen saat aralığında tamamlanması gerekmektedir. Örneğin 10:00 – 12:00 saat aralığında yapılacak 50 dakika süren bir test uygulamasında testi 12:00’a kadar tamamlamanız gerekeceğinden teste en geç 11:10’da sınava başlamanızı öneririz.

Daha önce bu test/envanter uygulamasına katılmıştım, tekrar katılmalı mıyım?

Durumunuzun firmanın İnsan Kaynakları Departmanı ile paylaşılabilmesi için destek@assessment.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz. Firmadan gelen bilgi doğrultusunda tarafınıza dönüş yapılacaktır.

TEST/ENVANTER UYGULAMASI SÜRECİNDE YAŞANANLARA İLİŞKİN SORULAR

Test/Envanter’i yanıtlarken yarım kaldı/kapandı. Ne yapmalıyım?

Konu ile ilgili destek@assessment.com.tr adresinden bizimle iletişime geçiniz.

Test/Envanter uygulamasına katılmak için linke tıkladığımda karşıma “Kullanıcı Kodu” ve “Şifre” soran bir ekran çıkıyor, ne yapmalıyım?

Bu ekranla karşılaşıyor olma sebebiniz, linki kopyalarken/yazarken eksik ya da yanlış kopyalamış/ yazmış olmanız olabilir. Size iletilen linki eksiksiz ve doğru olarak tarayıcınızın adres alanına yazmış olduğunuzu kontrol ediniz.

Test/Envanter linkine giriş yapabiliyorum fakat soruları görüntüleyemiyorum. Sebebi nedir?

İnternet bağlantı hızınızın düşüklüğü bu soruna sebep olabilir. Tarayıcınızı tamamen kapatıp tekrar giriş yapmayı deneyiniz. Sorununuz devam ederse bağlantı hızı yüksek olan başka bir bilgisayardan devam etmenizi öneririz.

TEST/ENVANTER UYGULAMASI SONRASINA İLİŞKİN SORULAR

İletmiş olduğunuz sınava katılamadım. Tekrar link iletebilir misiniz?

Konu ile ilgili destek@assessment.com.tr adresinden bizimle iletişime geçmenizin ardından durumunuz ilgili firmanın İnsan Kaynakları Departmanı ile paylaşılacaktır. Firmadan gelen bilgi doğrultusunda sizinle iletişime geçilecektir.

Envanteri doldurdum fakat tekrar link geldi?

Envantere verdiğiniz yanıtlar doğrultusunda envanteri tekrar doldurmanız istenmiştir. Dolduracağınız ikinci envanter dikkate alınacaktır.

Test/Envanter uygulamasına başka bir tarihte katılabilir miyim?

Test linki, size gönderilen e-posta’da yer alan tarih ve saat aralığında aktif olmaktadır. Firma tarafından yeni bir sınav uygulaması veya aynı sınavın farklı oturumlarda düzenlenmesi halinde sonraki sınava katılabilirsiniz. Ancak bu durum için firma tarafından onay alınması gerekmektedir.

Katılmış olduğum test/envanter uygulamasının sonucunu öğrenebilir miyim?

Konuyla ilgili firmanın İnsan Kaynakları ile iletişime geçebilirsiniz. Sınav sonuçları Assessment Systems tarafından adaylarla paylaşılmamaktadır.

Test/Envanter uygulamasını doldururken sorun yaşadım acaba yanıtlarım kaydedilmiş mi, herhangi bir sorun gözüküyor mu?

Konu ile ilgili destek@assessment.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Test/Envanter uygulaması esnasında sorun yaşadım, tekrar katılabilir miyim?

Durumunuzun firmanın İnsan Kaynakları Departmanı ile paylaşılabilmesi için destek@assessment.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz. Firmadan gelen bilgi doğrultusunda tarafınıza dönüş yapılacaktır.

Testteki bazı sorularda hata olduğunu düşünüyorum.

Sınav soruları, uygulamalarda kullanılmaya başlamadan önce kalite kontrol birimlerimiz tarafından detaylı analiz ve kontrollerden geçmekte ve denek uygulamalarına tabii tutulmaktadır. Tüm bu aşamalardan başarı ile geçmeyen hiçbir soru, sınavlarımızda yer almamaktadır. Yine de hatalı olduğunu düşündüğünüz soruyu destek@assessment.com.tr adresinden bize iletmeniz durumunda geribildiriminiz üzerine tekrar incelenecektir.

DİĞER

Bireysel olarak testlerinizi incelemek ve satın almak istiyorum. Ne yapmalıyım?

Ölçme Değerlendirme alanında kurumsal müşterilerle çalışmakta olmamız nedeniyle, testlerimizin bireysel olarak satışı, soru içeriklerinin ve/veya testlerin paylaşımı söz konusu değildir. İlginize teşekkür ederiz.